Ben jij administratief nauwkeurig, graag bezig met cijfers en hou je ook van telefonische contacten?
Dan is deze tijdelijke functie wel iets voor jou!
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke administratieve bediende voor een finance team voor een bedrijf te Berchem.
Dit gaat over een opdracht van april tot oktober. Het is voor een voltijdse functie maar een 4/5e is zeker bespreekbaar.
Wat zijn jouw taken bij het accounts payable team?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onderaannemers aan de telefoon. Hier luister je naar hun noden.
Je doet de eerste controle van de facturen - je kijkt de bedragen en gegevens na.
Je beheert de mailbox en stuurt de zaken door naar de juiste personen.
Afhankelijk van jouw enthousiasme zal je in de toekomst ook ruimere bevoegdheden toegewezen krijgen.
Jouw profiel
Wie ben jij?
Je hebt een eerste administratieve ervaring - binnen een finance afdeling is dit zeker een pluspunt.
Je hebt een zeer goede kennis Nederlands + goede basis Frans - geen schrik om franse telefoons te hebben.
Je bent een echte teamplayer.
Je hebt sterke communicatie skills.
Je bent zeer nauwkeurig en werkt heel gestructureerd.
Je bent beschikbaar voor een tijdelijke opdracht.
Kopieerwerk verrichten
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Aanbod
Wat bieden wij jou aan?
Een leerrijke job binnen een sterk groeiend bedrijf;
Mooie verloning + extralegale voordelen;
Een fijn team.
Wens je meer te weten? Solliciteer alvast online met jouw recente CV en we bellen jou zo snel mogelijk op!